topbella

marți, 16 martie 2010

SA IMPLETIM PARUL

Pentru ca m-am cam plcitisit de impletitul in spic am cautat noi metode de a impleti parul si uitati ce am gasit: fishtail braid. Nu e foarte greu de realizat dar sa stiti ca dureaza ceva mai mult sa faci impletitura. Asta depinde sigur si de cat de lung iti este parul.
Am sa postez un link spre youtube dupa care am invatat si eu sa fac asta. Incercati si voi macar de curiozitate.



Ar mai fi o metode mult mai eleganta de a impleti parul care merge chiar si la o tinuta de seara. Eu inca mai lucrez la asta, dar cu rabdare sunt sigura ca voi reusi pana la urma.




Daca ai breton si par lung sau mediu iti va iesi ca la tipa din clip. Este destul de usor si bine prezentat in clip cum sa procedezi. Este mai usor daca ai parul filat in fata sau mediu pentru ca e mai usor sa lucrezi cu parul. Floricica de la final da un plus de ingeniozitate coafurii tale.

Un comentariu:

 
Par Lung© Diseñado por: Compartidisimo