topbella

miercuri, 19 mai 2010

ULEI RICIN - GENE MAI LUNGI

Din ceea ce m-am documentat eu am inteles ca acest ulei de ricin are un efect benefic si asupra genelor noastre insa trebuie avuta mare grija de cantitatea si modul in care se aplica.

In fiecare seara, inainte de culcare, dupa ce te-ai demachiat poti aplica uleiul fie cu ajutorul unui betisor pt urechi, unui disc demachiant sau cu o pensula de mascara curatata foarte bine. Poti folosi acelasi tratament si pentru sprancene. Se recomanda sa nu folositi rimelul pe perioada tratamentului, asa veti avea rezultate mai bune. Sa aveti mare grija la cantitatea de ulei pe care o puneti, nu dorim sa ajungem sa facem mai mult rau decat bine. Deci daca doresti sa ai niste gene lungi si lucioase aplica acest ulei. In dimineata urmatoare spala-te bine pe fata cu sapun. Rezultatele se vor vedea dupa minim 2 saptamani, deci nu va impacientati daca nu vedeti rezultate in urmatoarea zi.Important este sa vedem rezultatele pozitive obtinute! Din seara aceasta voi incepe sa il folosesc si eu si va voi tine la curent cu rezultatele mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Par Lung© Diseñado por: Compartidisimo